2017. október 31., kedd

AVXS-101-SMA ?



Az AveXis bejelentette, hogy megkezdi az AVXS-101 első vizsgálatát az 1. típusú SMA-ba.
A tárgyalás az Egyesült Államok 16 helyszínén történik, többek között: Ann és Robert H. Lurie Gyermekkórház Chicago, Boston Gyermekkórház, Gyermekkórház Colorado, Philadelphia Gyermekkórház, Columbia Egyetem, David Geffen Orvostudományi Kar UCLA, Duke Egyetem, Johns Hopkins Gyermekgyógyászati ​​Neurológia, Országos Gyermekkórház, Oregoni Egészségügyi és Tudományos Egyetem, Stanford Egyetemi Orvosi Központ, Central Florida Egyetem Orvostudományi Egyetem, Texas Egyetem Southwestern Medical Center, Utah Egyetem, Wisconsin Egyetem és Washington Orvostudományi Egyetem
A kísérletben legalább 15 SMA 1-es beteget regisztrálnak, akik a génterápia idején kevesebb, mint hat hónaposak, és akiknek egy vagy két   SMN2-gén másolata van.
Az első három beteg beadása között legalább négyhetes adagolási intervallum lesz, amely lehetővé teszi a biztonsági elemzés hat időpontból (1. 2., 7., 14., 21. és 30. nap) történő felülvizsgálatát, valamint korai hatásosságát a következő beteg beadása előtt.
A nyílt,egyszeri adagolású,kísérlet - amelyet STR1VE néven ismerünk - arra tervezték, hogy értékeljük az AVXS-101 egyszeri IV infúziójának hatékonyságát és biztonságosságát 1,1 x 1014 vg / kg-mal, amely az 1. fázisú vizsgálatban az 1. fázisú vizsgálat második adagolási kohorszával kapott terápiás dózisával egyenértékű.
 Az FDA által benyújtott és felülvizsgált adatok alapján az SMA 1. típusú betegek a jobb PCR módszerrel végzett közvetlen vizsgálat szerint az AveXis 1. fázisú vizsgálatban az AVXS-101 típusú 1. SMA típusban alkalmazott dózis 1,1 x 1014 vg / kg volt. 
"Nagyra értékeljük az FDA által nyújtott részletes visszajelzéseket mondta James L'Italien, PhD, az AveXis vezérigazgatója és minőség biztosa. 
"Bízunk benne, hogy a negyedik negyedév végén ütemtervezett ütemezési szakaszunk végén megvitatjuk az AVXS-101 szabályozási folyamatának következő lépéseit."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése